INTERNETO TYRĖJAI

Registruotis
Kantar Logo

Registruojatės, užpildote bent vieną klausimyną apie save, įsidiegiate bent vieną iš siūlomų programėlių ir jau galite dalyvauti tyrime kaupdami taškus!

Instrukcijos, kaip įsidiegti programėles:

Kas yra KANTAR interneto tyrėjai?

Būdami KANTAR Interneto tyrėjų bendruomenės nariu, Jūs ne tik atspindite esamas rinkos tendencijas, bet taip pat jas formuojate. Atsižvelgdami į tyrimo duomenis, verslai adaptuoja savo verslo strategijas, reklamos agentūros ir svetainės kuria turinį, kuris būtų patrauklus ir įdomus lankytojui. Taigi, Interneto tyrėjai talkina kaip ekspertai, atstovaujantys savo segmento interesus.

KAIP TAI VEIKIA?

DALYVAUKITE TYRIME

CMETER
Įdiekite naršyklės papildinį savo kompiuteryje, dalyvaukite interneto tyrime
K. BROWSER
Naudokite K. Browser naršyklę savo telefone, talkinkite, kaip interneto ekspertai
K. Top

Parsisiųskite K. TOP programėlę, formuokite rinkos tendencijas

Gaukite atlygį

Naudodamiesi mūsų programėlėmis, Jūs gaunate taškus, kuriuos galite iškeisti į įvairius prizus.

Taigi naršydami internete galite pelnyti: „MAXIMA“ ar „LIDL“ dovanų čekius, „Wolt“ nuolaidos kodą, „Knygos.lt“ dovanų čekį, „Forum Cinemas“/„APOLLO“ kino bilietą, „Gera dovana“, Pigu.lt“, „Aukok.lt“ čekius bei „Circle K“ kavos puodelio kuponą.

Ar saugūs yra mano duomenys?

Duomenys tyrime naudojami tik nuasmeninti (anoniminiai) ir grynai statistiniais tikslais.  Programa nerenka jokios asmeninės informacijos ar duomenų, slaptažodžių. Duomenų saugumą užtikrina ir mūsų svetainės saugumo sertifikatas. Plačiau apie duomenų rinkimą galite paskaityti mūsų privatumo politikos nuostatuose.

Privatumo politikos nuostatos

D.U.K.

Kas yra KANTAR interneto tyrėjai?

"KANTAR yra tarptautinė rinkos tyrimų kompanija, priklausanti Kantar Group, Lietuvoje veiklą vykdanti nuo 1998 metų. Interneto tyrėjai – tai bendruomenė, kurioje užsiregistravę vartotojai padeda mums tirti interneto naršymo įpročius. Tyrimas automatizuotas ir anonimiškas."

Kas vykdo interneto tyrimą?

Šį interneto tyrimą vykdo KANTAR. Esame tarptautinė rinkos tyrimų kompanija, priklausome WPP/Kantar Media, Lietuvoje veiklą vykdome nuo 1998 metų ir patenkame tarp 5 proc. patikimiausių šalies bendrovių. panel.kantar.lt – tai svetainė, kurioje užsiregistravę vartotojai turi galimybę dalyvauti interneto auditorijos ir svetainių turinio tyrime.

Kaip tapti Kantar Interneto tyrėjais?

Tam, kad taptumėte interneto tyrėjais arba kitaip tariant KANTAR panel dalyviais, reikia registruotis čia. Taip pat reikia turėti kompiuterį arba išmanųjį telefoną bei prieigą prie interneto.

Kada registracija laikoma užbaigta?

Registracija laikoma užbaigta, kai Jūs užpildote pradinę registracijos anketą ir įsidiegiate nurodytą programėlę, kuri padeda fiksuoti Jūsų naršymo įpročius bei užpildote klausimynus apie save (profilio klausimynus). Visą tikslią seką atsiunčiame el.paštu ir nurodome mūsų svetainėje panel.kantar.lt.

Ar galiu registruotis tik per kompiuterį?

Taip, turėdami kompiuterį Jūs galite registruotis ir tapti interneto tyrėju. Tam Jums reikia registracijos metu įsidiegti CMeter Papildinį. Programėlių detalios instrukcijos yra čia: Google ChromeOperaMozilla Firefox arba Edge. Pirmiausia, prisijunkite prie savo paskyros ir sekite tolimesnes instrukcijas.

Ar galiu registruotis tik per telefoną?

Taip, turėdami išmanųjį telefoną su Android operacine sistema Jūs galite registruotis ir tapti interneto tyrėju. Tam Jums reikia registracijos metu įsidiegti K. TOP ir K. Browser programėles. Prisijunkite iš savo mobiliojo telefono ir sekite tolimesnes instrukcijas.

Ar programėlė telefone užima daug vietos?

Mobilioji naršyklė K. Browser gali būti įdiegta tik į Android 4.1 bei naujesnę operacinės sistemos versiją. Įdiegimo failas užima 45 arba 75 MB priklausomai nuo įrenginio procesoriaus (planšetinio kompiuterio/išmaniojo telefono) tipo, norint įdiegti programą reikia turėti apie 100-135 MB atminties (taip pat priklauso nuo procesoriaus tipo). K. TOP diegimo failas atsisiunčiant užima 2MB, įdiegiant įrenginyje turi būti apie 15 MB atminties.

Ar saugūs yra mano duomenys?

Visi duomenys yra saugūs, jie naudojami tik nuasmeninti (anoniminiai) ir grynai statistiniais tikslais. Programa nerenka jokios asmeninės informacijos ar duomenų, slaptažodžių. Duomenų saugumą užtikrina ir mūsų svetainės saugumo sertifikatas. Plačiau apie duomenų rinkimą galite paskaityti mūsų Privatumo politikos nuostatuose.

Ar duomenys yra koduojami?

Taip, duomenys koduojami - kiekvienai užpildytai anketai priskiriamas unikalus skaičius. Jam priskiriamos konkrečios anketos sociodemografinės charakteristikos. Paprasčiau sakant, žinome, jog ši anketa priskirta, tarkime, 22 m. žmogui, kuris šiuo metu studijuoja, gyvena nedideliame mieste regione, ir neturi vaikų. Tokiu būdu mes žinome, kur tokių savybių, amžiaus, lyties ir pan. žmogus naršo, bet nežinome, kuo vardu tas žmogus ir kas konkrečiai jis yra.

Ar dabar Kantar žinos, kokiose konkrečiose svetainėse aš naršau?

Visi tyrimo duomenys yra nuasmeninami, tai yra tampa anoniminiai, ir rodo tik priskyrimą tam tikriems segmentams. Vaizdžiai tariant, mūsų dalyvis Juozenis Pavardenis bus užkoduotas unikaliu skaičiumi 562826317 - o tam skaičiui priskirtos charakteristikos arba kortelės: tarkime, „Dirbantis“, „Gyvena mieste“, „45-50 metų“, „Vyras“, „Turintys šeimą“, „2 vaikai“, „Vidutinis išsilavinimas“, „Aukštesnės nei vidutinės pajamos“. Tokiu būdu, mes galime analizuoti pagal skirtingas korteles/segmentus ar tokie vyrai, pavyzdžiui, naudojasi elektronine bankininkyste, ar apsiperka internetu, ar domisi sportu ir pan. Tačiau mes nematome, ar konkrečiai p. Juozenis Pavardenis apsiperka internete arba kur jis lankosi.

Ar saugūs mano slaptažodžiai?

Programa nerenka jokios asmeninės informacijos ar duomenų, slaptažodžių. Duomenų saugumą užtikrina ir mūsų svetainės saugumo sertifikatas.

Jeigu duomenys tiriami anonimiškai, kam tuomet reikalinga asmeninė informacija?

Asmeniniai anketos duomenys pildomi tam, kad mes galėtume suformuoti reprezentatyvų paveikslą - tai yra atitinkantį šalies proporcijas: tarkime, kad tyrime nedominuotų vien studentai ar vien jaunos mamos, vien vilniečiai. Taip pat kad galėtume nurodytais kontaktais susisiekti dėl prizų, laimėjimų ar esant trikdžių sistemoje. Pagal asmeninius duomenis, anketai priskiriamos tam tikros charakteristikos (sociodemografiniai segmentai - tarkime, 18-29 m. jaunimas, kaimo gyventojai, aukštojo išsilavinimo) ir vėliau galima analizuoti tyrimą pagal tam tikrus segmentus arba pjūvius. Kas įdomu trijų vaikų mamai, nebūtinai bus įdomu vienišam 50 metų vyrui. Kas priimtina studentui, gali būti visiškai nepriimtina dirbančiam žmogui. Skirtingo išsilavinimo, amžiaus, pajamų ar gyvenamosios vietos žmones gali dominti skirtingi dalykai. Būtent todėl yra svarbu užpildyti klausimyną - jo dėka, tyrimo dalyvis priskiriamas tam tikriems sociodemografinėms grupėms, ir vėliau tai sudaro galimybę stebėti įpročius, susijusius su konkrečios grupės norais ar poreikiais.

Kokius duomenis fiksuoja / į kokius klausimus atsako interneto tyrimas?

Atsako į labai įvairius klausimus, štai keletas pagrindinių:
  • Kiek žmonių naudojo internetą - per savaitę, mėnesį, dieną?
  • Kokią vidutinę auditoriją tūkstančiais ar procentais pasiekė tam tikros svetainės?
  • Kokia veikla domino internete tam tikro segmento žmones?
  • Kaip keičiasi turinčių namuose kompiuterį ir internetą skaičius?
  • Ką žmonės veikia besinaudodami internetu?
  • Kokie segmentai sudaro interneto auditoriją?
  • Kaip keičiasi interneto bei atskirų tinklapių auditorijos dydis bei segmentai per metus?
  • Kaip yra persidengusios kelių tinklapių auditorijos?
  • Koks yra interneto naudojimo potencialas?
  • Kokios yra elektroninės prekybos tendencijos?
  • Kokios yra naudojimosi išmaniaisiais įrenginiais tendencijos?

Kam reikia tokių interneto tyrimo duomenų arba kur jie panaudojami?

Ši informacija įdomi daugeliui: besidomintiems rinkos tendencijomis, verslui, kuriam svarbu mokėti atsižvelgti į vartotojo poreikius ir lūkesčius, reklamos kūrėjams, norintiems sukurti įtraukiantį ir reikalingą turinį, interneto svetainėms, mokslininkams, sociologams ir kt. Interneto tyrėjų grupė ne tik atspindi esamas tendencijas - jie taip pat jas formuoja. Atsižvelgdami į tyrimo duomenis, verslai adaptuoja savo verslo strategijas, reklamos agentūros ir svetainės kuria turinį, kuris būtų patrauklus ir įdomus lankytojui. Taigi, interneto tyrėjai talkina kaip ekspertai, atstovaujantys savo segmento interesus.

Kaip atrodo duomenų pavyzdžiai?

Konkrečiai šios panelės tyrimo duomenų Lietuvoje dar reikės palaukti, kadangi tai šviežias tyrimas. Štai čia galite susipažinti su keliais panašiais mūsų „Kantar“ interneto tyrimų duomenimis, kaip jie atrodo ir koks juose pateikiamas turinys. Ukrainoje Kantar jį atlieka seniau - štai kaip atrodo keli pavyzdžiai. Pavyzdžiui, kokios buvo populiariausios gyventojų naudotos programėlės 2016 metais Ukrainoje. Vidutiniškai ukrainietis matome yra įsidiegęs apie 40 programėlių, o per dieną pasinaudoja 15 iš jų.

Kodėl man verta dalyvauti?

Talkinate kaip interneto ekspertai. Prisidedate prie rinkos formavimo - kad interneto vartotojams būtų pateikiamas kuo aktualesnis turinys. Pelnote dovanų. Dalyvaujate momentinėse loterijose ir kaupiate taškus, kuriuos galite išsikeisti į prizus.

Kodėl interneto tyrime negaunu apklausų?

Interneto tyrinėtojų naršymo įpročiai fiksuojami automatiškai - tai reiškia, jog užpildžius savo klausimyną (sociodemografinės charakteristikos), daugiau klausimų atsakyti nereikia. Jeigu norite dalyvauti apklausose - kviečiame užsiregistruoti ir kitoje mūsų tyrėjų bendruomenėje, KANTAR Forum. Jos dalyviai reguliariai gauna internetines apklausas ir už atsakymus pelno taškų. Vienu metu galite būti abiejų bendruomenių dalyviu.

Kiek laiko prireiks užbaigti registraciją?

Pradinei anketai prireiks poros minučių. Anketos profiliui užpildyti (klausimynas apie Jūsų sociodemografines charakteristikas trunka apie 10-15 minučių. Jį taip pat galite išsaugoti ir užpildyti dalimis. Už kiekvieną užpildytą klausimų bloką pelnote papildomų taškų, kuriuos vėliau galite išsikeisti į prizus.

Ar galiu užregistruoti vaikus?

Tyrime gali dalyvauti visi norintys asmenys nuo 14 m., nedirbantis rinkodaros ar rinkos tyrimų srityje. Kai renkame vaikų (visų asmenų, kurie duomenų rinkimo momentu yra jaunesni nei 14 metų) duomenis, reikalaujame vieno iš jų tėvų ar teisėto globėjo sutikimo. Sutikimus renkame „atspausdink ir nusiųsk“ metodu. Mes pateikiame sutikimo formą, o vienas iš tėvų ar teisėtų globėjų turi tinkamai ją užpildyti ir pasirašytą nufotografuoti ir atsiųsti mums el.paštu.

Ar KANTAR Forum ir Kantar Interneto tyrėjų bendruomenė yra tas pats?

Tai yra dvi skirtingos Kantar bendruomenės. “KANTAR Forum” bendruomenė dalyvauja internetinėse apklausose - tai yra reguliariai gauna užklausas atsakyti į tam tikros apklausos klausimus. Kantar Interneto tyrėjai - ši bendruomenė padeda tirti įpročius rodydama savo naršymo patirtį ir poreikius. Jiems apklausų pildyti nereikia, naršymo įpročiai fiksuojami automatiškai, įdiegtų programėlių pagalba. Galite įsijungti į abi bendruomenes.

Ar galimybę laimėti prizus turi tik nauji dalyviai?

Kantar Interneto tyrėjų bendruomenėje mums svarbi ilgalaikė Jūsų partnerystė, todėl prizais ir taškais motyvuojame ne tik naujus, bet ir jau esamus dalyvius.

Kaip sužinoti apie galimybę laimėti prizus?

Reguliariai konkursus skelbiame mūsų FB paskyroje Kantar Interneto tyrėjai. Laimėtojus taip pat asmeniškai informuojame el.paštu. Idant užtikrintumėte, kad laiškai nenukeliautų į Šlamšto segtuvą, įtraukite mus į savo adresų knygelę arba atsakykite į mūsų laišką.

Man nepavyksta užsiregistruoti ir nesuprantu kaip tai padaryti.

Jeigu kyla neaiškumų, kaip užbaigti registraciją - užpildykite pradinę anketą ir mes su Jumis susisieksime bei pagelbėsime su tolimesne registracijos procedūra. Taip pat galite mums rašyti  klausk@kantar.com arba per siųsti žinutę per FB

Ar galima turėti daugiau nei vieną vartotojo paskyrą?

Ne. Norint užtikrinti tyrimų rezultatų patikimumą, vienas vartotojas gali turėti tik vieną paskyrą panel.kantar.lt.

Kaip pakeisti asmeninius duomenis panel.kantar.lt puslapyje?

“Mano informacija” skiltyje galite pasikeisti savo el. pašto adresą, dėl kitų asmeninių duomenų pakeitimo susisiekite su Kantar interneto tyrėjai: klausk@kantar.com.

Ką daryti pamiršus slaptažodį?

Tereikia įvesti savo elektroninio pašto adresą čia ir naujas slaptažodis Jums bus iškart išsiųstas Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu.

Kaip panaikinti narystę KANTAR Interneto tyrėjų bendruomenėje?

Norint nutraukti narystę KANTAR Interneto tyrėjų bendruomenėje reikėtų prisijungti prie savo paskyros, pasirinkti nutraukti narystę ir ten įvedus savo slaptažodį, narystė bus nutraukta.

Kas atsitinka su asmeniniais duomenimis, kai panaikinamas vartotojo profilis?

Panaikinus profilį, asmeniniai duomenys yra iš karto sunaikinami tam, kad būtų užtikrintas Jūsų konfidencialumas.

Ar mano profilis gali būti panaikintas be mano žinios?

Nustačius, jog vartotojas pažeidė KANTAR Interneto tyrėjų bendruomenės narystės taisykles, pateikė klaidingą informaciją registracijos ar apklausų metu, KANTAR pasilieka teisę panaikinti vartotojo profilį. Tokiu atveju visi sukaupti taškai bus panaikinami.

Už ką yra skiriami taškai?

Taškai yra skiriami už užpildytą anketos profilį, lojalumą ir dalyvavimą panelyje. Jų kiekis priklauso nuo praleisto periodo panelyje ir į kiek klausimų apie save atsakėte. KANTAR pasilieka teisę mažinti gaunamų taškų kiekį jeigu vartotojas pažeidė KANTAR Interneto tyrėjų bendruomenės narystės taisykles, pateikė klaidingą informaciją registracijos ar apklausų metu.

Kur galiu pažiūrėti, kiek taškų esu sukaupęs?

Tereikia savo paskyroje užeiti į "JŪSŲ TAŠKAI" - ten matysite visus savo sukauptus taškus.

Po kiek laiko aš gausiu taškus už atliktą profilio klausimyną?

Taškai į Jūsų vartotojo profilį yra pervedami kiekvieną mėnesį už dalyvavimą panelyje ir iš karto po apklausos užpildymo.

Ar mano sukaupti taškai nebus panaikinti praėjus tam tikram laiko tarpui?

Ne, taškai yra kaupiami Jūsų profilio sąskaitoje tol, kol Jūs jų neiškeičiate į dovanas arba nenutraukiate narystės KANTAR Interneto tyrėjų bendruomenėje.

Ar galima pervesti sukauptus taškus kitam vartotojui?

Taškai yra skiriami tik Jums. Jų pervesti kitiems nariams negalima.

Kaip galima panaudoti sukauptus taškus?

Sukauptus taškus galima iškeisti į prizus iš mūsų pateikto dovanų katalogo.

Kaip ir per kiek laiko mane pasieks prizai už išnaudotus taškus?

Jūsų dovana pasieks Jus registruotu laišku arba el. paštu per 30 kalendorinių dienų nuo to laiko, kai Jūs ją užsakysite.

Kas atsitinka su sukauptais taškais, kai panaikinamas vartotojo profilis?

Jei turite pakankamai taškų tam, kad galėtumėte atsiimti dovaną, prieš panaikindami vartotojo profilį, juos išnaudokite. Jei taškų nepakanka – jie panaikinami kartu su vartotojo profiliu.

Ar gali profilio klausimyną užpildyti už mane užpildyti kitas žmogus?

Ne, profilio apklausos anketos yra skirtos būtent Jums, atsižvelgiant į Jūsų demografines charakteristikas. Mums svarbi būtent Jūsų nuomonė!

Ar galiu susipažinti su Interneto Auditorijos Tyrimo, kuriame dalyvauju, rezultatais?

Su Interneto Auditorijos Tyrimo rezultatais galite susipažinti www.kantar.lt tinklalapyje.

Kaip pelnyti maksimalų taškų kiekį?

Taškai kaupiasi greičiausiai turint ir naudojant visas tris mūsų programėles: Cmeter kompiuterio naršyklėje ir K.Browser su K.top mobiliajame telefone arba planšetiniame kompiuteryje. Išsamias instrukcijas, kaip jas atsisiųsti, rasite puslapio viršuje, paspaudę ant atitinkamų programėlių ikonėlių arba prisijungę prie savo paskyros ir paspaudę „Programėlės internetui tirti“.

Kiek daugiausiai taškų galiu pelnyti?

Turėdami visas tris aktyvias programėles, po pirmojo mėnesio sulauksite 600 taškų, o vėlesniais mėnesiais po 900 taškų. Už kiekvieną nepertraukiamai 6 mėn. aktyvią programėlę sulauksite po 1000 taškų, taigi, jei būsite lojalūs ir 6 mėn. naudositės abejomis programėlėmis ir naršyklės papildiniu be pertraukos, kas pusmetį gausite papildomus 3000 taškų! Be to, dar galite pelnyti 500 taškų už kiekvieną naujai pakviestą ir patvirtintą draugą. Daugiau taškų – daugiau dovanų! Prizų kainos svyruoja nuo 800 iki 6000 taškų, tikslias vertes galite rasti prisijungę prie savo paskyros, prie „konvertuoti dovanas“.

Kontaktai

Susisiekite su mumis
Pagalba
klausk@kantar.com